‘Gifting’ orgonite -Gran treball d’orgonització de Chemtrails Barcelona Nord

http://chemtrailsbarcelonanord.wordpress.com/

http://chemtrailsbarcelonanord.wordpress.com/mapa-gifting/

http://maps.google.es/maps/ms?msa=0&msid=207911103147192496285.0004a845ea9ec80a51ac5&ie=UTF8&t=h&ll=38.1045,-1.960645&spn=1.05337,1.767169&source=embed

Antenas y viajes:
http://chemtrailsbarcelonanord.wordpress.com/antenes/

La Pleta, Garraf

Huéscar (Granada)

Zal, Barcelona

Anuncis

8 Responses to “‘Gifting’ orgonite -Gran treball d’orgonització de Chemtrails Barcelona Nord”


  1. 1 japlexmas 20 febrer 2012 a les 14:08

    A la casa aquesta del garraf si viu algú, deu estar ven servit amb tanta antena al voltant.

  2. 2 chemtrails Barcelona N 20 febrer 2012 a les 19:20

    No hi viu ningú, és com una edifici on controlen les antenes.

  3. 3 chemtrails Barcelona N 20 febrer 2012 a les 19:23

    Gràcies Girona! Ara estic parat amb el gifting, però això m’anima. A veure si compro un bidó de resina ben aviat!

  4. 4 chemtrails Barcelona N 20 febrer 2012 a les 19:25

    I per cert, últimament no estan fumigant gaire, un respir…

  5. 5 Chemtrail Girona 21 febrer 2012 a les 01:36

    Gràcies a tu CBN! Jo també estic parada amb el gifting, encara que en regalo força a la gent. Espero poder tornar properament a l’obra…

    Sí, fa molts dies que no fumiguen, però segur que van radiant amb el h.a.a.r.p.

  6. 6 Joel 22 febrer 2012 a les 11:34

    Joder! Per fi! Fa molts mesos que veig els chemtrails per la meva zona a Girona. Al principi no sabia que eren, pero només de buscar a google em va començar a sortir informació, i la veritat, tot molt preocupant.
    Jo, com a bon ciutadà, “asustat” , mes ben dit, preocupat, vaig trucar a l’ajuntament perque m’expliquessin que era allò. Perqué uns avions pasaven continuament, crean diferentes rectes que es creuaven, deixant anar una espècie de gas que s’anava extenent i creant una capa blanquinosa que anava descendint i escampant-se. L’ajuntament no em va saber dir res. Em van dir truca a la policia…(¿?) Vaig trucar als mossos d’esquadra, en vaig fer una denuncia, (jo crec que em van tractar de penjat…) i tot i això, em van dir, bueno…per aquest tema, millor que truquis a medi ambient. Doncs a medi ambient vaig trucar, i vaig deixar constancia del que pasava, i que pasava practicament cada dia. (tambe crec que em van tractar de boig…)Els hi vaig dir que ho investiguessin, ho expliquessin, la gent te dret a saber perque ens fumiguen.

    La veritat es que s’han fet tantes coses dolentes al llarg de la historia que em preocupa pensar que podrien tindre entre mans els d’adalt.
    M’agrada veure que hi ha una web de Girona que confirma el que jo he estat veient, i que això no és normal, no és el tipic contrail de tota la vida, aïllat a gran altura, força quiet desde que es crea… No ho es.

    Al final ho he deixat de banda….jo soc un “don nadie” de 23 anys i ells… ells tenen tot el poder.
    Si be es veritat que ultimament no n’estic veient, fa cosa d’uns mesos, casi un any, eren diaris i abundants.
    Tinc moltes fotos fetes per mi on s’aprecia el desenvolupament dels chemtrails desde que es creen, inclòs tinc un parell de videos. Tot ho vaig fer per deixar-ne constancia. Si algú li interesa, que es posi en contacte amb mi i li enviaré encantat.

    No tinc cap esperança positiva en el que es refereix a temes com aquest. Pero alivia veure que hi ha gent aqui aprop, que s’en dona compte i far quelcom cosa al respecte.

  7. 7 Chemtrail Girona 22 febrer 2012 a les 20:29

    Hola Joel, el poder està en tu i no ets “un don nadie”, has fet bé de denunciar-ho.
    Sí, cada vegada fumiguen amb menys intensitat per la província de Girona, que és des d’on ho podem veure a diari i presencialment.

    Sàpigues que l’esperança que podem tenir és amb l’orgonite, informe-te’n si vols.

    Pots enviar alguna foto o vídeo, sarà ben rebut el material.

    Gràcies.

  8. 8 Pep 23 febrer 2012 a les 00:59

    Encara fumiguen, però de forma discreta amb chemtrails molt curts i que no enganxen. La prova està en que la estela que es veu és sempre cada dia igual, encara que les condicions atmosfèriques siguin diferents, o que els avions vagin a diferents alçades i passen per on els dóna la gana. Els contrails molt rarament es formen i si és així, són a tanta alçada 8 a 12km que l’avió no es veu!
    No perdo l’esperança i espero que ben aviat es descobreixi tot el pastís i hagin de plegar per sempre.

    PD: Joel, jo també vaig despertar amb el tema chemtrails als 23 anys…!


Deixa un comentari

Arxiu

Categories

HAARP Induction Magnetometer

Vapor d’aigua -Mitjana i alta troposfera

Chemtrails History Channel

Pluja química a Lleida

L’engany del cas “Memphis Belle”

Falses esteles de condensació

Mapa ‘gifting’ orgonite

RSS Destapando las mentiras

  • S'ha produït un error; probablement el canal ha deixat de funcionar. Torneu-ho a provar d'aquí una estona.

Emanacions d’energia orgó

Precipit. a Catalunya -temps real

Projecte Chemtrails Catalunya

Islàndia

Les aventures de Don i Carol Croft

Molt probables fumigacions

Georg Ritschl “Operation Paradise”

Destrucció química dels cúmuls

Pyrenees gifting

Generadors de prana d’en Jordi

So blanc, geometria i orgonite

Contacte:

chemtrailsgirona@gmail.com


