Fumiguen 7 de setembre de 2013

Difuminen la borrasca amb productes químics vessats des dels avions cisterna, així ens tallen les precipitacions.

7-9-13 photo anigif-7.gif

6 Respostes to “Fumiguen 7 de setembre de 2013”


  1. 1 Xoco 14 Octubre 2013 a les 12:22

    És molt agosarat afirmar que difuminen una borrasca i només inserir tres fletxes a la imatge que no demostren absolutament res (ni tan sols s’aprecia cap canvi).

    Que existeixen cirrus artificials és un fet incontestable, el primer dubte és si sorgeixen per causes meteorològiques que provoquen aquesta condensació o bé si són un sistema de fumigació. Sense un registre continu d’un vol comercial (del qual s’hagin detectat que deixava esteles) a on s’especifiquin quilòmetre a quilòmetre la temperatura, humitat, i pressió atmosfèrica en aquella alçada, és totalment impossible fer una afirmació en ferm. També seria la pera tenir una filmació de la cua de l’avió però això ja seria demanar massa.

    El segon dubte és si generen alguna cosa nociva per els organismes vius i això també passa per una recollida de mostres també en aquella alçada, no a nivell de terra.

    Hi ha algun registre de vol amb aquestes dades, s’han fet recollides de mostra darrera d’un avió que deixi esteles?

    https://ca.wikipedia.org/wiki/Estela
    https://ca.wikipedia.org/wiki/Chemtrail

  2. 2 Chemtrail Girona 15 Octubre 2013 a les 18:44

    Hola Xoco,

    Sí, ja hi ha analítiques fetes dels tòxics i metalls vessats pels avions cisterna.

    Es pot veure a diari des de terra les difuminacions dels cúmuls en pocs minuts quan passen aquests avions. És el mateix del sat24, la borrasca queda grisa, bruta, dissolta i s’aprècien les esteles dels avions que hi estan “treballant”.

    http://s1103.photobucket.com/user/forachems/media/2%2010%202010/anigif2-10-10.gif.html

    Salut.

  3. 3 Xoco 16 Octubre 2013 a les 11:16

    Núvols alts (cirrus, n’hi ha hagut tota la vida, la majoria es formen de forma natural i, depenent de les condicions atmosfèriques a l’alçada dels vols comercials (entre 8.000 i 12.000 metres depenent de la durada del vol i el tipus d’avió), també són formats per el vapor d’aigua que surt del motor dels vols comercials. Òbviament a les zones de pas de rutes comercials i a prop d’aeroports, aquest fenomen s’accentua.

    El perquè de que tant els cirrus naturals com els artificials estiguin més o menys temps a l’aire és degut, un altre cop, a les condiciones en aquelles alçades, principalment a la humitat, temperatura, pressió de l’aire, però també al vent, que farà que aquests cirrus s’escampin formant simples cirrus despentinats (n’hi han de molts tipus) o una xarxa de micro-cristalls de gel més o menys uniforme (que és el que sembla que més us amoïna).

    La borrasca queda fosca en el canal visible del Meteosat, n’hi ha d’altres canals i satèl·lits a on s’aprecien en blanc aquests núvols alts perquè estan pensats per treballar en aquest rang. A veure si trobo un enllaç i te l’envio.

    El que podeu fer és mirar aquesta web: http://planefinder.net per confirmar el vol comercial que està deixant l’estela, però tornem al principi, no podràs afirmar o negar que es formen degut a les condicions meteorològiques en alçada perquè no disposaràs de les dades en alçada. Aquí tens un simulador java a on es simula l’estela que deixarà un avió segons la temperatura i pressió de l’aire (es pot triar la posició de l’avió i clicar al botó fly per la simulació).

    Respecte a les mostres i a les analítiques m’agradaria que m’indiquessis un enllaç a aquest informe per veure la metodologia aplicada, tot i que entenc que la suposada fumigació diària penseu que la produeixen els avions comercials i no pas avions cisterna que fan la ronda diària, oi?

    Referències:
    https://ca.wikipedia.org/wiki/Cirrus
    https://es.wikipedia.org/wiki/Cirrus_(nube)
    http://www.eltiempodelosaficionados.com/NUVOLS.html
    http://www.meteo.cat/servmet/satelit/wv.html

  4. 4 Xoco 16 Octubre 2013 a les 12:26

    És per aquestes condicions per les quals abunden els chemtrails (el vapor d’aigua també és química, el nom és el de menys) a les nits d’hivern (amb lluna plena es poden apreciar les traçades), després quan n’hi ha menys és durant els dies de fred, i per últim quan n’hi ha menys és durant les nits d’estiu i òbviament quan es produeixen menys sovint (però també es donen de tant en tant les condicions) són durant els dies d’estiu, tot i que dependrà del número de vols segons l’època de l’any.

    Pensa que si volguessin fumigar no ho farien a més de 10.000 metres d’alçada i a més a més ja haguessin inventat una fumigació transparent. Si és per l’altra hipòtesi de la geoenginyeria per potenciar/minvar l’escalfament global, pensa que ja se sap que aquestes esteles tenen un impacte en l’escalfament global.

    http://ca.wikipedia.org/wiki/Estela#Impacte_clim.C3.A0tic

  5. 5 Chemtrail Girona 16 Octubre 2013 a les 19:00

    Hola Xoco,

    Sí, dependrà sobre tot de les ordres que rebin de la criminal PUTAN per matxacar els fronts i que no plogui, dependrà de si tenen els productes per ruixar o se’ls hi ha acabat després d’unes llargues jornades fumigadores, dependrà de les màfies dels governs donant ordres per fer negoci amb l’aigua, dependrà de les multinacionals farmacèutiques i energètiques…

    No fumiguen a més de 10.000 m., ho fan a nivell de núvols que és a uns 4000 m. aprox. amb productes químics metalls i polímers.

    Si hi ha polímers que s’expandeixen, alumini etc. no pot ser tant transparent.

    Hi ha realitats, no hipòtesis, la realitat és la destrucció del medi ambient i població humana incluïda. És una guerra de fa milions d’anys, res de nou malauradament…

  6. 6 Chemtrail Girona 16 Octubre 2013 a les 19:31

    “Respecte a les mostres i a les analítiques m’agradaria que m’indiquessis un enllaç a aquest informe per veure la metodologia aplicada, tot i que entenc que la suposada fumigació diària penseu que la produeixen els avions comercials i no pas avions cisterna que fan la ronda diària, oi? ”

    Crec que ho podràs trobar aquí, ara em fa mandra buscar l’enllaç:
    http://www.tankerenemy.com/
    També hi ha algunes analítiques fetes a EEUU.

    Les fumigacions diàries provenen d’avions comercials “preparats” i avions cisterna provinents de bases militars europees.

    Salut.


Deixa un comentari




Arxius

Categories

HAARP Induction Magnetometer

Vapor d’aigua -Mitjana i alta troposfera

Chemtrails History Channel

Pluja química a Lleida

L’engany del cas “Memphis Belle”

Falses esteles de condensació

Mapa ‘gifting’ orgonite

RSS Antimperialista

  • S'ha produït un error; probablement el canal ha deixat de funcionar. Torneu-ho a provar d'aquí una estona.

RSS Destapando las mentiras

  • S'ha produït un error; probablement el canal ha deixat de funcionar. Torneu-ho a provar d'aquí una estona.

Emanacions d’energia orgó

Precipit. a Catalunya -temps real

Projecte Chemtrails Catalunya

Islàndia

Les aventures de Don i Carol Croft

Molt probables fumigacions

Georg Ritschl “Operation Paradise”

Destrucció química dels cúmuls

Pyrenees gifting

Generadors de prana d’en Jordi

So blanc, geometria i orgonite

Contacte:

chemtrailsgirona@gmail.com